Helg, ungefär.

Jag är kan inte lära mig något just nu..
MEN, det ska jag imorgon,
för jag ska skriva ut papper som jag ska plugga på
medans jag väntar på min familj i stockholm.
Bussen till stockholm hämtar oss vid sådär halv nio,
sedan åker vi till huvudstaden för att bl.a. gå på dansmuséet
och shoppa.
Vid sådär halv sex åker de andra tillbaka mot Norrköping och Linköping,
medans jag underhåller mig i stockholm fram till kanske nio.
Jag vet inte riktigt när la familia kommer.
Men, ska jag iallafall lära mig saker om ECPAT.
Ja, det ska jag. Det måste jag.

Och nu ska jag snart lägga mig i sängen,
för jag är så trött så jag inte vet vad.
Och klockan är inte ens halv tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0