straxtens.

jag är så himla finurlig ibland.
ja, fråga christine, vettja.
när vi jobbade tilsammans dagen före midsommarafton och det bara spöregnade
sprutade jag fiffiga idéer.
imorse tänkte jag att "man kan ju inte lita på det här vädret",
så jag tog på mig en body som har lite längre ärm
så jag skulle slippa frysa.
men så var det ju visst så att idag kunde man lita på vädret och det var
för varmt med de där ärmarna.
så då gjorde jag om bodyn till tubtopp.
ja, vill nu veta hur man gör?
man viker in armarna och stoppar dem i bh:n.
japp, för sådan fungerar när man har min bh-storlek .
fast brun blir jag då aldrig.
(imorgon ska jag ta på mig en riktig tuptopp, utan invikta ärmar..)

klockan fyra inatt anländer min pojke och hans vänner till norrköping.
han sa att han ska komma förbi eneby centrum imorgon.
tänk vad jag ska krama honom då.
snart har det varit vi i ett helt år,
tänk det trodde ni inte.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur kan man bli så galet glad av ett enda litet sms?

2009-06-23 @ 23:03:08
URL: http://emeliers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0