LÖRDAG!

idag ska jag göra lite på temat,
träna och lyssna på musik på kulturkammaren.
kanske får jag sällskap utav josefin och johanna under det sistnämnda.
det hoppas vi på!
sova gör jag nog hos malte,

och imorgon kommer det lite släktingar hit,
för vi ska äta vofflor och förhoppningsvis öppna något paket.
jag, pappa och moster fyller år inom snar framtid.
moster och far imorgon, jag på måndag.
alarmet på min systers gamla telefon varnar
i god tid för födelsadagarna som väntar.

på måndag får jag förresten ny hårfärg.
"rödlätt" kallar pappa det,
jag säger naturligt rödhårig.
en bild ska jag klippa ut ur någon tidning,
så frisören förstår mig..
ojoj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL OCKSÅ BLI RÖDHÅRIG!!

/ LOVISAAA

2009-03-21 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0