Gårdagen.


Jag målade naglarna, sminkade mig, fixade håret. Och min systers hår. Det är så trevligt
att göra sig i ordning när man har tid!


Sedan for jag hem till Malte. Vi spelade kort och när det stod fyra-fyra slutade vi för då
var vi lika bra och ingen behövde vara ledsen. Sen knallade vi ner på stan
och jag gjorde killen som jobbade i kiosken överlycklig när jag sa att ifk vann.
Så här var det:
-Tja tja
-Hej
-Har du hört något nytt om ifk?
- ............
-Hallå, jag pratar med dig. Har du hört något nytt om ifk?
-Inte mer än att de vann? 
(Maltes pappa underrättade oss precis innan vi gick, annars hade jag inte haft en aning.)
- WOHOOOOOOOO!!!! ALLSVENSKAN!!!!!!!!!!!!!


När killen slutat jubla och jag fått min Vitamin Well så gick vi till Texas och åt.
Konstigt ställe.. Bion var iallafall bra och popcornen var goda och jag Bris-pantade min flaska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0