Tisdag den nittonde. Lovisas födelsedag!



Har lämnat in so:n som jag inte hann klart förra lektionen,
skrivit klart svenska uppgiften så den är redo för utskrift och inlämning
och växlat pengar.
Nästa lektion börjar inte förrän halv tre
(Har eget arbete på idrotten nu, men kära kroppen här är inte kry.
Därför tar jag det på söndag istället, för då mår jag säkert alldeles utmärkt igen.
Det är så himla bra när man har eget arbete och kan göra så.)
Nu ska jag skriva klart det personliga brevet och nita ihop det med CV:t och lämna in det.
Och om jag känner mig riktigt duktig så ska jag jobba med dansträningen också,
är inte riktigt klar med den och det ska säkert in snart det med.
Imorgon ska jag klippa mig!

(Grattis Lovisa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0